prenses40 1 yaşında bebeğim tutunup kalkmıyor normal emekleme pozisyonunda ağlıyor canı acıyor gibi oturmasında bir sıkıntı yok birde 10,5 aylıkkken popo üstü emeklemeye başladı ne zaman yürüyecek acaba sizin bebeklerde durum ne