gokyuzundekidinazor Kibar anlamlı bişey olsun istedim bilek üstüme yaptırasım var nasıl kızlar güzelmiii
12betul gokyuzundekidinazor güzel bence . Ben de ilk dövmemi adananın en iyi dövmecisine gidip cezaevinden yeni çıkmış gibi yaptırdım 😅
gokyuzundekidinazor 12betul Asko şans işi bu benim de sırtımda kelebek vardı artık yarasaya benziyor şdlslfkwldk
Orenda_ gokyuzundekidinazor Tarih olmadan daha güzel 😍illa olacaksa da farklı bir yazımla olsun bence ☺️