Kızlar 26 ocakta ameliyat olacağım geçtiğimiz salı günü boğazım ağrımaya başladı hemen dr gidip antibiyotik vs başladım. İlk gün kötü oldum ama şuan iyiyim boğaz ağrım yok denecek kadar az dr söyledim ama detay sormadı antibiyotik kullanmaya başladım dedim bugün daha iyiyim pazartesi gübü daha da iyi olurum heralde ameliyat ertelernir mi memlekete vs geldim okullar açılcak geri dönem gerek sıkıntı bi süreç benm için . Başınıza geldimi veya bilginiz varmı iptal olurmu??