duyguozgl1
Zayıflamıyor aksine varolan kilosu kalıyor üstüne boyu uzuyor . O yüzden zayıf gözükür. Ayrıca maşallah ayına göre kilosu yerinde
Ayrıca hareket ve bereket dönemi 😅 yağ dokusu da kaslanıyor o yüzden kilo alımı yavaş ama sağlıklı ilerler .
Yani bu ay sa sütün var ise açığı mama değil ek gıda ile tamamlarsın