selam bebegim 2. ayina girecek kilo alimi guzel, cisli bez vs iyi 2950 ciktik hastaneden suan 5300 kg , sadece anne sutu fakat bi problem var bebegim memeyi emip emip geri birakiyor hemen yani 2 saniye cekip birakiyor bu neden kaynakli boyle verimli
beslenmiyor artik birde 4 gun once mastit yasadim ateslendim kemiklerim kirilmis gibi agridi ama ertesi gun gecti masajla emzirme ve sagimla fakat mastitten sonra sanki gogsum birdaha dolu dolu olmuyor yumusak yani sanki sutum mu azaldi anlamadim ay deliricem 2 yasindada oglum var bu sefer kizim 2 saniye em birak yapinca oglumda durmuyor meme basinda bekletemiyorum da yanyanada getiremiyorum cunku oglum o kadar hareketli ki zarar veriyor .. bu 2 saniye emip birakma olayini neden yapar? birde zaten tek meme besleniyor sol meme oda mastitte ordan oldum oda giderse cok uzulurum ya sag mememi emmiyor ben hep teklif ediyorum ama yok yani sag ver diyeceksiniz oyle sagip verilmelik
bir sut cikmiyor sagdan genelde hep soldan besleniyor