ist3455 Zamanla uzuyor, sarı ve ince telli saçlar biraz böyle. 1 yaşa kadar uzamıyor, 1den sonra da anca başlıyor uzamaya. Tam saç 3 yaşta çıkıyor. Bizim çocukların öyle oldu yani. Ben ekstra bir şey yapmadım yağ, saç kazıtma gibi. Kazıtmanın bi anlamı yok, yağda da alerji ve gözenek tıkama riskleri var.. doğal akışına bıraktım,memnunum sonuçtan