mommandboy bebeğim hemen hemen 19 aylık ve yatak ayırma sürecine bugün itibariyle başlıyorum, artık benim yanımda rahat yatamadığını uykusunun bölündüğünü fark ettim..nasıl bi yol izlediniz bu süreçte?🥲 çokta duygusal bi süreç anneler beni anladınız…🥹
zehrababy mommandboy bizde kızıma baza falan aldık gelmesini bekliyorum benim kızımda 19 aylık beşiği büyük ama çok döndüğü için rahat yatamıyor kendini uyandırıyor sürekli kendi odasında gece gündüz yatırmayı düşünüyorum
talhamamy mommandboy hiç duygusala bağlamayın birlikte yatmak çok güzel evet ama ayrı yatmak çok rahat😂