oktay06 Allah bağışlasın maşallah gayet düzgün bence kafası. Siz döndürerek yatırmaya devam edin büyüdükçe de şekil alıyor. Benim oğlum da hep sağ tarafa çevirirdi kafasını o tarafı daha düz gibi gelirdi korkardım ama öyle olmadı çok şükür. Bu arada kulaklarında bant mı var