Kızlar bende iki ay önce sezerysn doğum yaptım ve kabızlığıö var çok zorlanıyorum duphalaç hiç işe yaramıyor kayısı çayı içtim oda işe yaramadı afedersiniz makat çatlağım da oldu çok zor eşim patlıcan sapını kaynatıp iç diyor o çok iyi ama acaba emziriken içilir mi sizce