Kızlar bebeğim 10.5 aylık hasta olduk 4-5 gündür burnu tıkalıydı 2 gündür öksürük eklendi. hastaneye boşuna götürmek istemiyorum her yer beter hastalık kaynıyor. götürsem bişey yaparlar mı öksürüğü de balgamlı dolu gibi içerleri. Anca burun yıkıyorum çekiyorum ama anında geri doluyor