Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 15 aylık ve asla emzirmenin beni bu kadar çok zorlayacağını düşünemezdim. Gün boyu zaten memede. Akşam 21.00-22.00 civarı gece uykusuna yatırıyorum. Onlarca defa uyanıyor ve memeye almadan asla sakinleşmiyor. Çok yoruldum. Bu yollardan geçen anneler, önerilerinize ihtiyacım var.