nlszk sevgili anneler bebeğim hiçbir şey yemiyor ne mama içiyor ne ek gıdasını yiyor . Çok iştahsız ve çok öksürüyor balgamlı nasıl geçirebilirim ben balgamını öksürüğünü düzenli temizliyorum burnunu soğuk buhar veriyorum günde iki kere burnunu yıkıyorum
gizematadeniz nlszk burun yıkamayı artirin 2saatte 1 bile olabilir. Burnu tikali cocuk yemez. Akcigeri tıkalı cocuk yemezm ek gida yemesini beklemiyoruz zaten 6 aylik da ememez yani
mehtaptiryaki Benimkide 6 gün sonra 6 aylik olacak yemıyor beslenmek istemiyor ek gida da istemiyor üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş du ilac kullandı antibiyotik simdi hava veriyorum hiriltisi var bugun dr a gidecegim yine