Tam 1 haftayı devirdik. Ben gözümde aşırı büyütmüştüm valla ama asla korktuşum gibi olmadı. Bu işte bence doktor çok önemli kesinlikle birilerinin önerisiyle gidin derim biz öyle yaptık.
Biz sedasyon yöntemiyle yaptırdık( ağızdan hava verilip uyutuldu) çıkınca serum takılmıştı ağrı kesici yani.
3-4 saat hastanede kaldık evimize gelmiştim.
İlk gün bile hiç olmamış gibiydi. Ben şaştım kaldım yatar acır korkar sandım ama hiççç sanki günlük hayatı aynı.
3 gün kendi tişörtümü giydirdim elbise niyetine rahat etsin diye. Tam 1 hafta karton bardak koyduk beze hiç temas etmedi rahatsızda olmadı bardaktan.
Doktor koymayın dese bile lütfen koyun orası daha yara beze sürülmesin kanar ve iyileşmesi uzar bi 1 kez bile kanama yaşamadık.
3 gün sonra sargıları çıkardık krem süremeye başladık.
Bu gün ilk defa bardak koymadım 8. Gün çünkü ve baya iyileşti normale döndü çünkü.
2-3 gün daha krem sürer artık süreci tamamlarız.
Biz klasik usul sünnet işlemi yaptırdık bu arada lazer vs değil. Dikişler eriyen dikişmiş görmedim bile ben dikiş nerde şckalaks
Dediğim gibi önce doktor çok önemli,bardak mutlaka ihmal etmeyin lütfen bakın arkadaşımın oğluna koymayın demişler çocuğun hep kanadı…
Dar şeyler giydirmeyin bi kaç gün efil efil gezsin eskiden de öyle değil mi elbiseyle dolaşırdı çocuklar 🥲
Bunlara dikkat ederseniz herşey kolaylıkla geçer eminim❤️