Yigidimmm gorkmakdmr ayva çekirdeği jelı baya iyi geliyor hemde çocuk içinde zararı yok Eğer çok yaranız varsa çocuk doktoru karışım krem yapmıştı bana o geçirmişti
aslankuzusu gorkmakdmr bu dönem gecici bı dönem ucun alısınca gecıcek ama hızşandırmak için gögüs ucuna ayve cekirdeği jelini yapabilirsin eğer cok kanama cok acı varsa doktor ilac yazıcaktır krem oda hemen gecırıyo
djnkntby gorkmakdmr emzirirken çığlık atan biri olarak söylüyorum kesinlikle karbonatlı su. Doğumdan önce bunu söylediklerinde ya ne alaka ben yapmam öyle şeyler demiştim ama insan zorda kalınca her şeyi deniyor. Her emzirme sonrası karbonatlı suyla yıkayıp gümüş kapak kapattım. 3-4 gün düzenli kullanımda resmen tüm yarayı düzeltti
gorkmakdmr buglemmom ondan zaten bahsetmiştim gümüş kapak kullanıyorum kendi sütümü yürüyorum lansinoh kullanıyorum ama yok
idil21 Adalox göğüs ucu bakım spreyi. Kanamalı duurmlarda veriyorlarmış bunu aslında,benim dayanacak gücüm kalmadığı için kullandım . Aynı gün hafifletti .
buglemmom gorkmakdmr emiyormu emiyorsa kendi kendinede iyileşiyor hep yanlış emzirme yönteminden oluyor sadece ucunumu alıyor ben 1 hafta lansinoh kullandım birazda emiyordu kendi kendine geçti emdiği göğsüm sagdigim ise kan içinde kalıyordu sonra onuda emince gecti
Acu_ gorkmakdmr ilk çocuğumda çok kötü oldu ve sizin kullandığınız herşeyidw kullanmıştım. Taki ayvaçekirdeği jeli kullanana kadar bide her emzirmede sürdüm ayrıca göğüs kalkanı kullandım biriken süt iyileştiriyordu. İkinci oğlumdada oldu aynı şeyleri yaptım ikinci gün geçti. Göğüs kalkanı ve ayvaçekirdeği jeli yapmalısın başka hiç bişe deneme