Merhabalar anneler bugün kızım tam olarak 21 aylık oldu doğduğu ilk gün hastanede emziği verdim Philips Avent‘in sıfır altı ay olanından iki tane yanıma almıştım çevremde bir çok kişi emzik verme Emmez dedi. Fakat kızım aktif bir şekilde hem beni emdi gazını çıkarttıktan sonra emziğini verdiğim zaman emziğinde tuttu ama emziği tuttuğu için de emmemezlik yapmadı uyurken gün içinde veriyordum. Ama artık tüm dişleri tamamlanmaya yakın olduğu için ve damak yapısını bozduğunu düşündüğüm için emziğe bye bye dedik bugün üçüncü gün şöyle söyleyebilirim gerçekten inandığınız zaman o kadar kolay yapıyorsunuz ki ben hayatta kızım emziği bırakamaz hatta ve hatta ağlaya ağlaya bırakır diye düşünüyordum ama hiç umdugum gibi olmadı biz evde yedekli emzikleri olanlardandık öğle uykusuna yatıracağım zaman bütün emziklerini saklamış ve göstermedi yerini ben de sütünü içirdikten sonra emzik annesinin yanına gitmiş sana hediye gönderecekmiş ece uyusun ben ona hediye getireceğim şeklinde kızıma söylediğimde çok şaşırtıcı şekilde beni anladığını fark ettin mi bir anda gözlerini kapattı ve uyudu aslında emziği bırakmaya çok hazırmış onu da fark ettim birkaç kez memi memi diye sordu ben de her sorduğunda annesinin yanına gitmiş dedim ama sana hediye gönderecekmiş dedim bu şekilde ilk günün gece uykusunda on 15 dakika içerisinde bitirdik dün sabah da çok güzel bir şekilde uyandı fakat normalde sekiz gibi uyanır ilk gece sabah 6:20 uyandı öyle uykusuna yatırdım yine emziksiz aynı şeyleri tekrar ettim dün gece yine aynı şeyleri tekrar ettim emziksiz uyudu ve başında Fatma ana ninnisini açıyorum bu şekilde sabah sekizde uyandı bakalım bugün üçüncü gün yani eğer bırakacaksanız iki yaştan önce zaten bırakılması gerekiyormuş araştırmalarıma göre biz de bu şekilde 21. ayda emziğe veda etmiş olduk 20. ayda da mamayı bırakmıştık çocuk devam sütüne geçmiştik bu şekilde sorusu olan varsa sorulara açığım ve bu arada ağlayarak veyahut hani meme pis memenin ucunu keserek bu şekilde travmatik olarak bıraktırmak istemedim çünkü uzun bir süredir emzikle bağı vardı yani emziği güzel hatırlamasını istedim ve ucunu keseyim bibere batırayım hani ucunu keseyim öyle şeyler düşünmedim emziği annesinin yanına gönderdik biz bu şekilde bıraktık 😆😆❤️❤️