Hippin iyi geceler mamasını kullanan var mı?oğlum 4 ay 15 günlük geceleri mama için 4-5 kere uyanıyor 1 yudum alıyor gerisini biriktirip püskürtüyor ağlıyor aç ama mama içmiyor.Ayın 5 inde doktor randevumuz var doktora da soracağım fakat bu kaşık mamayı kullanan var mı bebeğiniz uyanıyor mu gece bu mamadan sonra.Vermek istemiyorum hiç ama aç ve uyuyamıyo mahvoldum yemin ederim.