Fatoaras Merhaba ben kendi başımdan geçeni anlatacağım ama tıbbi olarak en iyisini doktorunuz bilir tabiki rutin kontrole giderken benimde yara olduğunu söyledi ilk doktorum ve hemen yakalım dedi,ikinci bir doktora gittiğimde bundan önceki senelerde evet yakıyorduk ama olan vakalar bize gösterdi ki takıldıkça daha çok ya büyüyor ya da yarayı aslındq geriye götürüp tekrar çıkmasını sağlıyorsun en iyisi hiç dokunmamak dedi ve yakmadı. Bence bir doktora daha görünün,sevgiler