aybarssyigit 4.5 yaşında aslında minik minik bunu daha öncede yapıyordu babam işte evde okula gittim gitmedim şeklinde yapardı babam fark ediyordu bu niye böyle söylüyor diye ben de küçük çocuk işte diye derdim ama büyüdükçe laflarda genişledi hem yalan hem iftiraya giriyor iş bazen geçen gün dayımın yanında oturuyordu elinde çay vardı kıpır kıpır dikkat et yanağına değmesin dedim gelmiş yanıma dayım yanağıma çay değdirdi diyor herkes var içeride ve hepsi öyle bir şey olmadığını söyledi nasıl tepkiler vereceğimi şaşırdım artık kızdığımızda sizi sevmiyorum annemi sevmiyorum ya da siz beni sevmiyorsunuz tarzında konuşuyor çocuğuma bir gün olsun seni sevmiyorum demiş değilim istediği olmadığında, birisi ona kızsın vs böyle konuşuyor