visneli 4 buçuk aylık ve bu biberonu tutmuyor o kadar da pahalı bi biberon yani İlkin normal diğer biberonlardan almıştım o çok sıkıntı oluyordu sürekli damlatıyordu dökülüyprdu die ona mı alıştı ne Philipsi tutmuyor ya
1sen1ben1debebekk visneli ben 1. Ayından itibaren aventin biberonunu kullanıyorum gayet güzel tutuyordu ne zaman ki bu 4. Aya girdik perişan etti bizi şuan biberon kabul etmiyor bazen şırınga ile veriyorum açlıktan ağlıyor ama yine de kabul etmiyor.muhtemelen ataklardandır