tgcyi 16 aylık bizimki. Akşamları babası uyutur doğduğundan beri. Geçen ay bir şey oldu elimden tutup beni götürmeye başladı. Aha dedim tek boş zamanımda gidiyor elimden. Neyse ki kısa sürdü 😂 yine akşamları eşim ilgilenir. Onunla oynar takılırdı. Artık beni de istiyor yanında. Dün eşimle oynarken ben uzanıyordum. Bir baktım üstüme çıkmış, elindeki oyuncakla oynuyor. Gündüz yanında otursam da oynarken ya bacağı ya kolu hep üstümde. Önceden daha bağımsızdı, artık tamamen temas üzerine ilişkimiz. İlerleyen aylarda anladığım kadarıyla artıyor. O zaman ne yaparım bilmiyorum 🤦🏻♀️ uyurken yanında kimseyi istemiyor, rahatına düşkün. Hastaydı bir iki kere yanıma aldım yatmadı. Yattığı sürede aşırı rahatsızdı. Sürekli benimle yattığını düşünemiyorum 😂