asel_mother 16 aylık çocuğum var hangi vitaminleri kullanmalıyım d vitamini kullanıyorum sadece balık yağı veya herhangi bir vitamin kullanmam gerekiyor mu sizler kullanıyor musunuz ?
alparslanmomms asel_mother 13 aylık d vitamini demir multivitamın( içerisinde balık yağı ve çinko olduğu için ekstra balık yağı ve çinko kullanmıyorum . ) normalde 1 yaş sonrası balık yağı kullanılmalı haftada 2 den az balık tüketiyorsa eğer . Çinko da önemli iştah açısından
asel_mother beybitolat anladım ihtiyacı yoksa tabiki kullanmasak ta sorun olmaz bende tedbir amaçlı kullanmak istiyorum
rana0234 asel_mother OMEGA 3′e bugün itibariyle başladım,tadı,kokusu güzeldi.Bebegim de sevdi şimdilik.Bakalim ilerisi nasıl olacak?🙏Demir takviyesi olarak ferrum kullanıyoruz,bir sıkıntı yaşamadık,2 yaşa kadar devam edeceğim inşallah…
UrbanMom asel_mother demir eksikligi oldugu icin demir kullandim ama düzeldiği icin artik kullanma dedi doktorumuz. Onun dışında Balık yağı kullaniyor içinde d vitamini oldugu icin ayrıca vermiyorum. Balığın kendisini yese iyi ama balığa dokunamadığım icin eksik kalıyor.
queen352 asel_mother Bence kan tahlili yaptırıp ona göre kullanın. Bizde d vit demir kullanıyorduk kilo boy kan tahlilindeki eksiklere göre 3 takviye daha ekledi🥴
nnoktaa asel_mother kan ilacı. Bizimki 2 yaşında. Kansızlık olduğu için kan damlası yeterli gelmez diye şurup verdi doktor.