Bebeğin uyuduğunda telefona bakmak,
emzirirken mesajlara göz atmak,
bazen sadece sessizlik için ekrana sığınmak…
Bunların hepsi gerçek hayat.
Ama çoğu anne bunu dile getirirken suçluluk hissediyor.
Ekran süresi nerede “nefes alma” oluyor,
nerede fark etmeden alışkanlığa dönüşüyor?
Sizin günlük ekran süreniz nasıl?
Azaltmak istediğiniz oluyor mu, yoksa şu ara ekransız mümkün değil mi? Benimki şimdilik bu şekilde 🫠
