lemanal Kızım 9 aylık, alistirma bardagindan su içiyor ama her seferinde boguluyor çok içtiği daha ayarlamaya öğrenemedi ve bizde çok panik oluyoruz, sizler nasıl öğrettiniz
cokbilmismom lemanal oluyor öyle sık sık çok normal. Ben hep fincanla içirdim evde. Disardada phlips alistirma bardağı ama onda içerken çok boguluyordu sevmemiştim. Mama yaptığım avent biberondan içirdim 13. Aya kadar sonra pipetli munchkine geçtik en güzeli o. Yol yakinken siz piletliye alıştırın 10. Aydan sonra falan
eozlem lemanal 17 aylık, yemeklerde bile hiç püre yapmadım, ilk dişi bile 12. ayda çıkmasına rağmen hep katı yedi ama hala su içerken boğuluyor saftirik hdjjdjdjd pipetli suluk ile içiyor 9. aydan beri ama gezerek içtiği için tıkanıyor.
ilayincizeynep lemanal cokbilmismom pipetliden uzun süre içirmek orta kulak iltihabına sebep oluyor doktorunuza sorabilirsiniz
cnsomr hayrunn 9 aylıkken pipetli suluğa geçtik basit bir yöntemi var instagramda Buse artar isimli birinin videosundan görmüştüm sizde onun sayfasından bakabilirsiniz benim ki iki güne alıştı şimdi sürekli su içmek istiyor
gg3848 hayrunn benim kızım pipetle içmeyi çok seviyordu açıkçası kendi öğrendi ben bir şey yapmadım şansım yaver gitti 🤗
gebesdogurdu Ben de pipetli suluk kullanıyorum. Pipetle içmeyi öğrenmesi için önce pipeti suya batırdım ve ağzına değdirdim su oldugunu anlayınca içmek için çekmeye başladı. Bu kadar kolay olacağını ben de tahmin etmemiştim de çok şükür alıştı hemen 😊
suheyla92 lemanal ilk normal biberonla sonra 5 aylikken falan mamajoo sulukla 1 yastan sonra da avent pipetli sulukla icti ama cok sever su icmeyi hic problem yasamadik
hayrunn gg3848 maşallah sübhanallah. Bende kapıt piletle denemiştim pipetli suluk yoktu su içmekten ziyade kağıdı eritti 😂 plastik pişer aldım yeniden deneyeceğim inşallah
peramomms lemanal başlarda öyle oluyor alıştırma bardağından oğlumdan hiç sevmiyordu içmeyi munckin kullanıyoruz 19 aylık zamanla kendi alıştı içti şimdi bardaktan içiyor nerde bardak su görse ağzına dikiyor
aslera Kızlar benim bebis 8 aylık biberon da kullanmıyor,chicco nun alıştırma bardağını aldım ama onla da dis kasiyo :)) biberon emzik almadigi icin tam cekmeyi de bilmiyo çay kaşığıyla veriyorum ne tavsiye edersiniz
hafizedd Önce munchkin alıştırma bardağı kullanmıştım, sürekli su kaçırıyor ve hava yutuyordu. Bir gün boğuluyordu az kalsın, direk çay bardağıyla veriyorum o günden beri. Ona biraz alıştı şükür. 10,5 aylık şu anda
Kupeklergiremez İlk alıştırma bardağında verdim içmeyi bilmezdi sonra havalar sıcak olunca sürekli verdim bir gün kendisi gidip aldı içti ondan sonra Philips geçtim onu da pipstle çekmeyi bilmiyordu pipete birazcık soğun kahve yapmıştım çok istedi içmeyi bende ona damlattım öyle çekti çekti alıştı
KayraVeAnnesi_06 lemanal Oğlum biberon kullanan bir bebekti , ek Gıda sürecinde 6 aylıkken pipetli bardak verdim direk içti . Hala da suyunu suluktan içiyor