Kızlar 2. Yeni hamileyim kalp atışını net duymak için 7. Haftayı bekliyorum sağlık ocağındaki ebe hastaneye gidene kadar folik asit al kullan dedi aldım adı folbıol nasıl kullanıyorduk sabah mı , akşam mı , aç tok fark ediyor mu. Bide mom da eski postlara baktım yarım içen varmış yarım mı içiyorduk,ben tüm diye hatırlıyorum da yardımcı olur musunuz