ayse_70 ben de monovit kullanıyorum. İçeriği gayet düzgün ve temiz. Sağlık bakanlığı onayı bir ilaç.
Sgk karşılamadığı takviyelerin klinik araştırması yok ve tarım bakanlığı tarafından kontrol ediliyor. Monovit vermek istemiyorsanız başka Sgk karşıladığı D vitamini almanızı tavsiye ederim. Gaz yapan D vitamini değil bu arada, yenidoğanlarda 15 gün sonrası fizyolojik olarak gaz sorunu başlar, bu bir süreç. Vitamin yada sizin beslenmenizle alakalı durum değil.