gozdeonerkara Merhabalar. 75 günlük kızımda reflü var. Sürekli gece gündüz ağzına geliyor sürekli yutkunuyor ve su kusuyor köpük salya çoğaldı. Doktorumuz gastrotuss baby önerdi. Kullanan var mıdır? Yan etkisi vs var mıdır? Yardımcı olursanız çok sevinirim
annesikjgg gozdeonerkara kesinlikle kullanın hayat kurtarıcı bi şurup . Benim kızımında reflüsü vardı çok kusardı huzursuzdu bu şurup aşırı iyi gelmişti çocuk uyumaya başlamıştı. Birkaç arkadaşım daha kullandı onlarda çok memnun kaldılar
mel1654 gozdeonerkara merhaba benim bebeğimi aşırı derecede uyuttu çok zor kaldırdık çocuğu korktuk hatta sonra bıraktık
Hatiiceuucar gozdeonerkara merhaba kullandınız mı acaba deneyimledinizmi ? Bize de doktor büyü ne verdi bu ilacı
gozdeonerkara beginnerrmomm Doğru diyorsunuz bende çok küçük diye kötü bir yan etki görmekten korktum teşekkür ederim