Şuan ağlayarak okuyorum çünkü 19 aylık bebeğimle krizli bir gece geçiriyoruz o kadar sakin o kadar nazlı bir oğlum vardı ki taa ki 18. Aya kadar inatlaşmalar kıyafet, bez krizleri çorap giydirene kadar canım çıkıyor sonra çıkarana kadar o çorabı yine canım çıkıyor giydiriyorum diye ağlıyor çıkarıyorum diye ağlıyor hele son 20 gündür yatıyorum uykusuna 1 saat geçmeden bir çığlıkla kalkıyor rahat 3 saat gözü kapalı ağlıyor ne beni görüyor ne de duyuyor meme ile bile sakinleştiremiyorum o kadar yıpratıcı günler geçiriyoruz ki hepimiz anne olmak gerçekten zor hepinize Rabbim sabır çocuklarımıza dinginlik sakinlik versin