Selam sevgili anneler; oğlum 4 ay 20 günlük, doğduğundan beri meme ve sağdığım sütleri biberon ile vererek ilerliyoruz. En başından beri meme ile savaş halinde ve sarılık çeşitli hastalık derken bi türlü biberonu bırakıp memeye dönemedik. Yaklaşık 1,5 ay önce memeyi tamamen bıraktı kendi hatam eskisi kadar meme vermiyorum dedim çok üzüldüm ama en azından anne sütü alıyor diye sevindim şimdi ise yaklaşık 2-3 haftadır özellikle son 4 gündür çoook ciddi biberon reddi yaşıyoruz sütüm fazla fazla var, mama versem tadı şekerli dedikleri için anne sütünü tamamen reddetmesinden korkuyorum. Oğlum biraz değişik huylu bi çocuk biberonu veren kişiye vs de takan biri cidden yapabilir bunu. Loş sakin ortam farklı biberon hepsini denedim. Dr ek gıdaya tadımlara başlamamı söyledi, vitabiol vitamin verdi iştah için ona da başladık, demir dvit ve gaz için metsil damla alıyor. Bunların etkisi mi var acaba ? Gün içinde zar zor tek seferde 90 aldığı oluyor, ilk 30 40 içiyor bağırıp duruyor bırakıyor sonrası aşırı uğraş istiyor. Psikolojik olarak eşimle çöktük fiziksel yorgunluğa girmiyorum bile. Bunu yaşayan anneler var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız rica etsem ❤️