mbabygirlm Kızlar 6000 serisini aldık ama şarjı çok çabuk bitiyor. 3 gün iade süresi var yani normal mi tek odada bitmesi? Yoksa değiştiricem yani kullanan var mı?
mihraninannesiiii mbabygirlm bende 9000 var . İlk kullanımda şarjı çabuk biter mis evin tozuna bağlı diye kullandıkça yani evdeki toz azaldikca şarjda daha az gidiyor. Benim şarjı 3 odayı götürüyor bazen 4u de yariliyor. Ama bu benim görüşüm. 6000 ni bilmiyorum