UykuPerisi_ Uyuyamıyorum saat 8 den beri odadayım. Uyumuyor uykusu var ama ağlıyor. Kalkıp oyun oynamaya çalışıyor ama oyunda kendini ordan oraya atma şeklinde. Ne yapacağımı şaşırdım. Şu an gözlerim çift görüyor başım dönüyor midem bulanıyor stresten.
isimyok428_ UykuPerisi_ 11ay 25 günlük aynı bire bir aynı durumdayız uyutmak istiyorum çığlıkla ağlıyo kalkb oyun oynamak isdiyo kucağmda gezdiryorum sakinliyo yatırınca ağlamak😒
UykuPerisi_ isimyok428_ 11 ay 18 günlüğüz biz de inanılmaz değişti. Yine uykularımız düzenli değildi ama şu an daha farklı istekleri var ve kararlı davranıyor. Kandıramıyorum da. Sinirden kaç kere ağladığımı bilemiyorum. Yani atak deniliyor ama sizce de öyle mi? Yoksa uyku düzenini mi ayarlayamıyorum ben
isimyok428_ UykuPerisi_ bence atak😟evet benm kızımda uymamaya yemin etmiş sanki napıcağmı şaşırdım bende
sekerbebek30 UykuPerisi_ Allah yardımcınız olsun böyle yazıları okudukça kendimi görüyorum çünkü bende zaman zaman öyleyim:( vardır bi sıkıntısı belki dişi çıkıyordur ağrısı vardır az bi calpol vermeyi denediniz mi belki sonrasında rahatlwr uyur