yrntsnn ter bezlerinin hızlı çalışmasından kaynaklanıyor. Bekarken telefonda konuşurken (elimde telefonu tutarken) bile terleyebiliyordum. Asla ter kokusu yok sadece ıslaklık var. Fenalık geliyordu. Kıyafetlerimin kol altı kısmına günlük ped yapıştırıyordum 😂 sonra koltuk altı botoksu yaptırdım. Çok şükür rahat ettim. 2-3 kez tekrarladım. Sonra gebelik emzirme derken bi daha yaptırmadım. Şu an terbiye olmuş gibi 😅😅