Emine_2222 bizimde süt alerjisi var, ilk 1 ay yalnizca anne sütü aldi o zamanlar ben de süt ürünleri kullaniyordum bebeğim çok ağliyordu hep acaba doymuyormu diyordum ama yüzündede kizarikliklar vardi ama benbu alerji oıayini hic mi hic bilmiyirdum yani ailem bile, onun için dikkat etmedim bir ayin sonunda kilo alimi az dediler ve ben mecbur mamaya gectim tabi normal mama ve anne sütü gibi devam etdik işte mama kuılanminda patlak verdi, 14 cu gününde kan vardi, tabi o zamana kadar mukslu gürülütülü kaka , gazinin kokmasi gibu belirtiler ve 14 cü günün sonunda kanla birlikte tüm vücut kizarik karnida şişmişti bebeğimin, ben tabi 14 gün o belrtlleri bilmiyirdum mukuslu kaka nedir falan diye, sonradan öğrendim 7 aydir kendim ve bebeğim süt ürünıri kuılammiyoruz vallah zor yani, tüm belirtilere bakilmali ama
Mukuslu gürültülü kaka
Bebekte huzurszluk ağlama
Kizarikliklar
Kan ve diğer bunlar bildiklerim