Cafergot diye bi ilaç var eczaneden onu al günde 3 defa sabah öğle akşam iç 4-5 gün kullan dahada geçmezse bi hastaneye git doğumdan sonra olduğunu anestezi ile görüşmek istediğini belirt spinal anestezi sonrası boss kaçağı oluşmuş damardan kan alınıp beline enjekte edilecek yama yapılacak aynısı yaşadım inanılmaz tarifsiz bi baş ağrısıdır sadece doğumdan kaynaklı olmaz bu arada aynısını komşum başka bi amliyattan ötürü yaşamış onada aynı işlem yapılmış genellikle geçmezse minicik bi işlem yama yapılır chatgbtden araştır bir ama dediğim ilaçlada geçiyor cafergotu deneyin bi süre