buglemmom 20 gün oldu doğum yapalı korse falan tamamladım bunalım geldi yarın kardeşim bakırköy sosyete pazarına gidecekmiş korse tayt istedim ondan sizce de iyi yapmismiyim karnım roparlanirmi fikir versenizee
Marianne buglemmom abdominal ameliyat için kullanılan körseler var bacaktan giyiyorsunuz ve meme altına kadar. Liposuction yaptırdığımda kullanmıştım, şu an onu kullanıyorum. Aynı sizin gibi 20 gün önce doğum yapmıştım. O tarz korse tavsiye ediyorum.
atakussannesi buglemmom ben lcwdan böyle külot gibi bi toparlayıcı almıştım bence korseden çok daha rahat ve güzelde topluyor 15 aydır hala da kullanırım
Marianne buglemmom tayt kullanarak sonuç alanlar gelir birazdan. Ben de bekliyim. Evde olduğum için kullanıyorum, toparlaması iyi, hem ödem atmam için de işe yarıyor.