Zelihach Merhaba hanımlar💐 Bebeğim 6 ay 2 günlük anne sütü ve mama içiyor ek gıdaya da başladık sanki kabız oldu ya, üç gündür yapmıyor gibi, yapsa da katı ve çok az yaptı ne yapabilirim?
Mom9 Zelihach öncelikle tadımlık veriyosunuz dimi gıdaları? Kuru kayısı ve armutu haşlayıp ezin ya da blendırlayın içine bi çay kaşığı z. Yağı koyup yedirin. Bide su içmesini sağlayın her gıda alımından sonra
Deletedmom114 Yediklerinin içine hakiki zeytinyağ ekle bir çay kaşığı kadar. Arkasına muhakkak su vermelisin ek gıdaya geçen her bebekte kaka değişimi oluyor canım 💁🏻♀️