Kızlar isyan etmek ıstemıyorum ama gercekten yoruldum 2 yaş kızım var aşırı haraketlı evde kırılmadım eşya kalmadı televızyon dolaplar herşey kırık durumumuz da yok suan yaptıramıyoruz ya bır dakıka oturmak nedır bılmez bütün evin dolaplarını gıysılerı tabak canak ne varsa herşeyı cıkartır etrafa atar neyse cocuktur dıyorum ses cıkarmıyorum ona kızdıgım zaman kendını yerlere vuruyor cıglık atıyor herşey onun ıstedıgı gıbı olsun ıstıyor ben 1 sanıye sadece oturunca kıyametı kopartır aglar oturmamı sevmıyor sankı kendıme kaynana dogurmusum bırde hamıleyım 3 aylık dınlenmek ıstıyorum afedersiniz duş alamıyorum uyurken de en ufak seste kalkıyor sadece emerek uyuyor asla memeyıde kesmıyor gece sabaha kadar memem agzında ole uyuyor ne donebılıyorum ne bırsey yapabılıyorum kendı kendıne yatsın ıstıyorum uykusu duzene gırsın ıstıyorum cok sevıyorum evladımı asla ona kızmak bıle ıstemıyorum ama yoruldum