Elfgrn KendiEvimdeDeplasmandayim Evet bayağı sallandık. Telefon elimde kızımı uyutuyordum Telefondan bildirim geldi o sıra oldu sallandık bayağı eşim geldi koşarak. Rabbim beterini yaşatmasın. Balıkesir Bandırma
KendiEvimdeDeplasmandayim Deletedmom2987 5.2 diye okudum ama bi sayfada tam bilmiyorum düşmemiştir daha. Sallandı ya ama kısa sürdü sanki
KendiEvimdeDeplasmandayim Elfgrn amin inşallah Allah korusun 🙏🏻 insan etkisini atamıyor kaç gün ya sanki sürekli oluyormuş gibi geliyo
Deletedmom2987 KendiEvimdeDeplasmandayim Balıkesir-Sındırgıymış. Allahım beterinden koru yarabbim yine kış geldi korkuyorum valla
KendiEvimdeDeplasmandayim Deletedmom2987 bursaya dair her şey diye instagram sayfası var orada gördüm şiddetini 5dakika falan oldu hemen düşmüyo sanırım afada
Elfgrn KendiEvimdeDeplasmandayim oyle gerçekten zaten haraketlenmeye başlayınca yine buralar tekrar başladı tedirginlik bir yanım sürekli terikteydi bu günde o tetik daha çok tetiklendi.
KendiEvimdeDeplasmandayim MyDarlingSon istanbuldan başka arkadaşta hissetmemiş ne güzel sevindim sizin adınıza. Teşekkürler 🙏🏻
KendiEvimdeDeplasmandayim Elfgrn Balıkesir çok sallanıyo ya gerçekten böyle böyle kırılır inşallah fay
dnzzynpmom KendiEvimdeDeplasmandayim Balıkesir ışıklar Sındırga 5.2 yeni düştü bildirim AFADa geçmiş olsun Allah beterinden korusun dikkat edin 🥹