Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük süt alerjisi var 2 aylıktan beri ve diyet yapıyorum. Aralık 20 den beri tahmini bir belirtimiz yok ve deri testinde süt ürünleri çok az kabarıp söndü. 19 Ocakta alerji doktorumuz kilo alımının yavaşladığı için ve belirtiler geçtiği için ek gıdaya geçirdi bizi. Alerjik besinler dışında her gün yeni bir besin yiyebileceğini ve normal bir bebek gibi ek gıdaya geçebileceğimizi söyledi. Salı havuç, çarşamba patates, perşembe kabak ve bugün de bezelye verdim. Bezelye dışında hepsini günde 3 kere verdim çünkü doktorum bu şekilde verebilirsin dedi. Dün boynunun yanı çok hafif küçük benekli gribiydi uzun süre sonra ilk defa ama annemler yok diyince önemsemedim sadece dün uyku hali vardı çok fazla. Bugün ise yüzünde, kulağının yanında ve boynunda benekler var. Aksam hırıltı başladı ve köpüklü tükürük olmaya başladı. Ne zaman alerjisi artsa uyku hali, hırıltı ve köpüklü tükürük oluyor. Şu an rahat uyuyor ama ChatGPT beni korkuttu hırıltı ve köpüklü tükürük varsa hemen acile git yazmış. Ben bezelyenin alerjik olduğunu hiç düşünmedim ve her şeyi araştırmama rağmen ona bakmadım. Doktora yazdığımda sadece benekler vardı ve fito sürmemi ve normal devam etmemi söyledi bezelyeyle ilgili bir şey de demedi. Napmalıyım? doktora gitmeli miyim bir şey olur mu? Görsel ekliyorum

