Burun aspiratörü alıcam manuel olanı kızım hiç sevmiyor çok ağlıyor. Nexus alacaktım ama yorumlarda hep babyvac görüyorum. O da elektrikli süpürgeyle çalıştığı için bana pek mantıklı gelmiyor ve fazla uğraştırıcı bence. Nexusun da pratik olması daha hoşuma gitti. Nexus kullanıp memnun olan var mı? Hangisi daha iyi?