Minigin-Annesi Merhaba arkadaşlar ben normal doğum yaptım fakat dikişlerim sebebi ile korse kullanamadım çok baskı ve ağrı yapıyordu.Doğum sonrası göbeğim maalesef kaldı bebeğim 2 aylık.2 aydan sonra kullanıp göbeği yok edebilen var mı
Deren_Hatun Minigin-Annesi ben kullandım o cıvık görüntü gitti. Yani tam olarak sallak sallak duruyordu. Kullandım geçti. Tavsiye ederim. Geç kullansan da faydası oluyor. Ayriyetten korseye çok para harcamaya gerek olduğunu düşünmüyorum işini görecek fiyatı uygun birçok korse var ve ben yamuna kullanmadım 50 tl ye awrupa networking den aldım. Aynı işlev görüyor