nnoktaa bugün omron aldım ama minisini aldım taşınabilir olanından. Benim bebeğim de sesten cok korkuyor diye fişlisine cesaret edemedim. Doktora gitmediğim için sadece serum fizyolojik ile yapacağım.pazartesiye düzelmez ise büyük ihtimalle randevu alıp gideceğim.Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim 🌸