Oğlum bu ay tam 24 aylık oldu 2 yaşına bastı yani. Doğum gününden sonra çocuğa bir haller olmaya başladı yemin ederim uysal bir çocuktu dediklerimi yapardı rutinlerimize çok bağlıydı falan. Doğum gününden sonra her şeye ağlamaya başladı ama her şeye aşırı inat ediyor en ufak şey için inatlaşıyor ve yapmazsan saatlerce ağlayabilşyor unutmuyor. Saçma sapan şeyler için ağlıyor bazen dediklerini de anlamıyorum o zaman deliriyor. Çok zorlanıyorum 2 haftadır bu şekilde. Ve bana bebekkenki gibi aşırı düşkün olmaya başladı kucağımdan inmek istemiyor. Kendi kendine saatleece oynayan çocuk hep beni yanında istemeye başladı. Çok zorlanıyorum uyku uyumak istemiyor şimdiye kadar hiç böyle bir şey yaşamamıştım yatırırırdım en geç yarım saat içinde içinde uyurdu o da nadir genelde 5-10 dk içinde dalardı. Yenidoğan döneminde bile bu kadar zorlanmamış olabilirim ki ben o dönemi korkunç atlattığımı düşünüyorum. Bunun adı iki yaş sendromu mu, bu aylardaki bütün bebelerde oluyor mu ne zaman geçiyor Allah rızası için bir umut ışığı.. delirmek üzereyim