Ben ilaç olarak devamlı oksapar iğne kullanıyorum batmanda yaşıyorum ilk doğumum normal ikinci doğumum bebeğim makat geliş diye sezaryan oldum üçüncü gebeliğimde nasip olursa doğumum nasıl olcak ve normal doğumu destekleyecek bildiğiniz doktor var mı batmanda özelde