aysem1205 biz 3 aylıkken sondalı film çekildik. Çok kısa sürdü. Gidene kadar çok endişeliydim ama hiç ağlamadı bile. En fazla aşı olduğu kadar bi acı olmuştur. Sadece oyalamsk biraz zor olabilir 8 aylık. Telefondan bir şeyler izletebilir ya da sevdiği kitap oyuncak varsa onlarla oyalaysbilirsiniz