meteebarlass 6 aylık bebeğim var sütüm bol çok şükür iştahlı bir bebek yemekleri de sevdi ama öğün verdikçe süt içmiyor eskisi gibi yemeği azalttığım gibi süt içirebiliyorum ne yapabilirim
girlandboy_mom meteebarlass öncelikle maşallah diyelim bol bol sütünüz olsun inşallah 🧿6 ay daha tadım zamanları doyumluk veriyorsanız eğer emmek istemez illaki Doyduğundan 2 tatlı kaşığı bile yeterli 1 yaşına kadar anne sütü veya mama temel gıdaları olmalı bence
meteebarlass girlandboy_mom girlandboy_mom teşekkür ederim 🌸tadımlar bitti işte sadece bir öğün veriyorum acaba diş olabilir mi bir iki gün huzursuzlandı sonra durdu bir memede uzun sürelide içmiyor sürekli kaldırıp yer değişiyorum doyana kadar
bonckbeybi Tattirma dönemi aslında 1 2 tatlı kaşığı kadar yeterli bence git gide kaşık sayısını arttirabilirsiniz
meteebarlass bonckbeybi biz 5.ayda başladık tadımlara bitti şu an günde bir öğün 4-5 yemek kaşığı kadar veriyorum
girlandboy_mom meteebarlass Rica ederim🌸benim oğlumda 6 ay 6 günlük 1 dişi çıktı öbürüde çıkmak üzere 2 gündür huzursuz bu yüzden biberonu almak istemiyor ek gıda istiyor kaşık damağına deyince susuyor mesela böyle bişey olabilir ama ben yinede tadımlık veriyorum önceliğim mama sonra ek gıda