Kızlar 1 saatir sol tarafıma bir ağrı girdi hafif ara ara sancılanıp gidiyor aynı zaman da koluma da da ağrı oluşuyor göğsümde de anksiyetem de var kalp krizi midir acaba ya eşimde aşırı gamsız nefret ediyorum bu rahatlığından ya asla umursamıyor beni kalbim ve kolum ağrıyor diyorum duymamazlıktan geliyor öyle modsuz duruyorum hiç nasıl oldun nasılsın demiyor soğutuyor kendinden yemin ederim ya belki önemli blr şeydir diye düşünmüyor kızımı uyutmaya getirdim bende uyuyacam dedim çıktım geldim aşırı sinirliyim ve hala devam ediyor ağrılarım korkuyorum da