ysmn120 bende aynı sizin gibiyim şuan iki aylık ama durum hala aynı en ufak strese girecek bir durum bile olsa karnı toksa bile meme diye ortalığı kaldırıyor bebem 😂 dediğiniz gibi hiç birşey yapamaz hale geldim sürekli göğsümde büyüdükçe duzelicek demişti ebemiz. çocuk doktorumuzda elleme ağlasın bir sürü yardımcın var yanında anne eş vs onlar avutsun sende fabrika değilsin sonuçta öyle öyle alıştır o seni değil sen onu yönet demişti ama olmuyor öyle meme aramaya başlayınca imkanı yok susmuyor