mado bi doktordan duyduğum en saçma şey herhalde 😅 doğduktan hemen sonra yaptıran o kadar çok insan var ki çevrem de. 2 aylık yoktu bile yaptırdığımda. İyi ki yapmışım dediğim şeylerin başında geliyor. Hem anlamıyor hem dönmediği ve fazla hareketli olmadığı için süreç çok kolay ve çabuk iyileşiyor. Hemde büyüyünce sünnet derdi ortadan kayboluyor. Ben oğlum için gittiğimiz de hemen yanımızda ki sedye de 12 günlük bir bebek sıra bekliyordu, hanımefendinin 2.erkek bebeğiymiş bu yüzden tecrübeliydi. İlkini de bu kadar küçükken yaptırdık falan demişti bana. Tercih meselesi tabi size kalmış 🌹