Kızlar bebeğim gazlı bir bebek her gün kaka yapacağında desteksiz yapamıyor ıkınıyor ıkınıyor biz kucağımıza alıyoruz yapana kadar karnına masaj ayakları yukarda tutuyıruz bu her gün böyle kabız değil günde bi akşam bi sabah kaka yapıyor ama bu şekilde ağlaya ağlaya desteksiz yapamıyor ne zaman düzelir sizler yaşadınız mı yoruldum artık her sabah aksiyonla uyanıyorum resmen saatlerce kaka bekliyorum gece öyle 🤦🏼♀️🙁