beraninanne müstakil evde yaşıyorum. 2 katlı bahçeli denize yakın 2 çocukla. Korkulacak bir şey yok. Bahçenin üst tarafı telle çevrili, evin içi dışı kamera, dış kapı kapalı. Çocuklar için ideal, yetişkin için de aynı şekilde. İstediğim saatte makina çalıştırırım, süpürge açarım, müzik falan dinlerim. Karışan kimsem yok. Evim de 15 senelik ev, içini yaptırdım. Memnunum yani.